Mitt hus<3

Jaha då var det dax igen att skriva lite ;) Är frisk nu iaf...eller så frisk man kan bli haha ;) Har flyttat in i huset sen ett tag tillbaka å jag verkligen stortrivs...jag bara ÄLSKAR mitt hus <3 Håller på med saker hela tiden....det ska flyttas saker å det ska göras om m.m men tycker om att det är fullt upp ;) Frisyren har jag kvar fast nu har jag även rakat en blixt på sidan oxå...passar bra då min katt heter Blixten ;) Har varit till Tyskland en sväng oxå å handlat lite...bussresa med några från jobbet...så roligt ;) Ikväll ska jag å bugga...sista gången idag tror jag att det är oxå...sen är det sommar uppehåll. Ja det var väl det jag hade att säga...lite kortfattat å bra haha ;)

Mitt hus<3


Min snygga ringklocka haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0