Thats it <3

Nu var det väl verkligen 100 år sedan jag bloggade något...sorry men ibland känns det bara som att tiden inte räcker till. Ibland vet jag knappt vad jag ska skriva heller...det är skönt att kunna skriva av sig ibland men sen är det ju tyvärr vissa saker ändå som man inte vill att alla ska veta så därför kan det ibland vara svårt att fatta vad jag skriver men men så är det ;)

Vad har hänt sen sist då...hmm....ja vad ska jag säga...det här med att jag skrev att jag har blivit en annan människa å att livet skulle förändras gäller fortfarande. Jag har verkligen förändrats både å gott å ont tror jag...på ett sätt så är det skönt å jag trivs med det men på ett sätt så har jag dragit mig tillbaka lite oxå. Jaja livet går vidare iaf å trivs ganska bra med det iaf ;)

Jag vet att jag ibland skriver mkt om tankar å känslor men jag är verkligen en som tänker mkt å det är nog både positivt å negativt ;) Jag jobbar fortfarande på Stonerigde electronics å trivs hur bra som helst...att jobba 3 skift tycker jag fungerar jättebra faktiskt....skönt med lite olika tider å man får en hel del ledigt tycker jag ;) Är så glad att jag fått möjligheten att prova någonting nytt å dessutom så har man fått lite muskler sen man började jobba där haha.

Bor fortfarande kvar i min lilla stuga hos mamma ;) Det är skönt på ett sätt....bo nära min underbara mamma kan ju aldrig vara fel ;) men på ett annat sätt så vore det skönt att bo någon annanstans. Ha ett riktigt kök å plats till mina saker m.m. Får se hur det blir i framtiden...tänker iaf aldrig flytta in till stan igen....jag vill bo på landet...thats it ;) Mamma har förresten skaffat en söt liten hundvalp...en dvärg pudel...vi fick avliva Ritchie då han var för gammal å inte orkade längre :( Ozzy heter den nya söta hunden iaf ;)

Har kommit igång med träningen igen,så skönt....har köpt nya träningsskor då jag fick ont i knäna av de andra när jag sprang...visst de kostade en del men det är det värt. Har börjat jogga längre nu än jag gjort förut oxå så det känns bra ;) Har börjat cykla en del oxå då vi har cykeltävling på jobbet. Har iaf cyklat 2 gånger till jobbet å det är iaf 1,3mil enkel resa så jag är jävligt nöjd ;) Dessutom så har jag världens sämsta cykel så jobbigt som fan att cykla haha. Jag hoppas att jag vinner den fina cykeln som de lottar ut...annars så ska jag köpa mig en bättre cykel sen har jag sagt för kan inte ha den jag har nu om jag vill cykla långt. Har varit lite seg på träningen nu någon vecka då jag varit sjuk...är lite förskyld men så fort jag är bättre så är det full fart med träningen igen ;) Angående förskyldningen så visste inte jag att den kunde sätta sig i magen men det gjorde den kan jag lova....jävlar så dålig jag varit...förra helgen var den tråkigaste helgen jag någonsin haft...spenderade den halva tiden i sängen å halva tiden på toan...behöver inte säga så mkt mer om det men några av mina vänner vet precis vad jag menar å får sig ett gott skratt när de tänker på detta haha ;)

Måste bara berätta att vi var å grattade Max igår (Syrrans minsta barn)...han blev 1år å jag hade köpt en trumma till honom för han älskar saker som låter å jävlar vad han älskade den....både han å Tuva å de spelade för hela huset kan jag säga haha. De älskade trumman men alla andra hatade den haha....vi fick ta bort trumman sen så vi kunde höra vad vi sa till varann ;) Max grinade när vi tog bort den ;) Jag är fan bäst på presenter haha. För några helger sen så var jag å kollade på Larz Kristerz...roligt att se dem ;)

Har träffat en kompis som betyder mkt för mig...jag värdesätter verkligen våran vänskap å är glad att vi finns där för varann.

Det var väl det jag hade på hjärtat just nu å ska försöka att inte dröja allt för länge tills nästa gång jag bloggar ;)

Älskar er alla <3 Puss!

Jag i Linde ;)


Ozzy å Blixten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0