The show most go on!

Bloggar inte allt för ofta märker jag haha...men på veckorna händer det ju inte så mkt. Jobbar mest å buggar typ ;) Det går fortfarande bra på jobbet å jag trivs som fan ;) I torsdags var jag till syrran å barnen å hälsade på...roligt att träffa dem...synd att det blir så sällan bara men dagarna går å man har fullt upp på varsitt håll. Var även till glassbutiken i torsdags å handlade min älskade punsch glass ;)....fan finns ju inget godare....blev lite sugen på det nu när jag skriver om det så ska nog ta en sen haha. I fredags slutade jag lite tidigare på jobbet å drog till marieberg å handlade födelsedagspresenter å lite till mig själv ;) Träffade Epa med familj där oxå så tog en fika med dem...så mysigt <3 Träffade även Jannika med familj oxå....det var verkligen 100 år sedan...måste fan dit å hälsa på snart :)

Skulle ha en tidig myskväll med Fanny men shoppingen drog ut på tiden så blev inte så tidig kväll direkt men vi hade det mysigt ändå ;) Igår så färgade mamma håret på mig å det var på tiden kan jag säga för gud vilken utväxt jag hade...men nu är man snygg igen haha ;) På kvällen var vi ett helt gäng som i buss drog till sthlm å festade lite...det var en resa man aldrig glömmer haha....roligt var det iaf....speciellt för Blacksta tror jag haha. Fanny var med oxå å det var riktigt kul för det var första gången som vi festade ihop...tro det eller ej ;) Fanny å jag lärde känna varann 2008 när vi tog truckkort å har aldrig festat ihop så det var ju på tiden haha. Vi brukar ju alltid köra på varann annars så roligt med lite omväxling ;) Fanny sov hos mig oxå eftersom vi kom hem så sent...eller ska jag säga tidigt? ;)

Det här med träningen går väl sådär kan jag säga....har iaf gått en del promenader i veckan men måste ta tag i joggningen snart :)

I fredags så hände det mkt för mig å det blev många tankar i huvudet....riktigt jobbigt har det varit å kommer att vara det ett tag till men det kommer att bli bättre så det är skönt iaf. Så livet är lite tungt nu men tur att jag har min familj å mina vänner. Det är tur att man är bestämd av sig å vet vad man vill ;) "The show most go on"!

Idag så har man fan varit segast i kommun tror jag....helt slut idag fast det var lugnt igår men men det har väl sina orsaker....har iaf varit till söta Johanna å grattat henne idag å sen så var jag till Lotta å åt lite pizza....sen har jag bara varit hemma å slappat å tänker fortsätta med det ;)

Hoppas alla haft en toppen helg <3 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0