Bästa lördagen på länge <3

Jaha resten av veckan så jobbade jag å buggade på onsdagen med min lilla gullgubbe Mikko ;) Det var roligt som fan å buggen höll på extra länge oxå ;) Har börjat att träna lite mer nu oxå...så det är skönt...hoppas det håller i sig bara haha. I fredags var jag till min underbara buske (Fia) å hälsade på....det var roligt fast hon är en riktigt bitterfitta nu haha....det är nog bäst att den där ungen kommer ut snart tror jag haha...Love you darling <3

På kvällen så var det tacoskväll hos mamma...det var mysigt ;) Igår så var jag till landet å hälsade på många underbara människor <3 Var först till Epa å söta Emilia å hälsade på...så roligt att äntligen få träffa dem igen å hålla i lilla Emilia....hoppas vi ses snart igen ;) Sen var jag förbi till den enastående Åsa-Karin å snackade lite skit...alltid lika roligt å riktigt kul att träffa Johan oxå ;) Sen skulle jag hälsa på farmor lite men hon skulle precis åka när jag kom så vi hann iaf hälsa på varandra ;) Sen var jag till Gunnel å små syrrorna å fick äta av Gunnels underbara mat....gud vad jag saknar den maten ibland....sa till Gunnel att jag kanske flyttar dit hihi ;) Fick även efterrätt oxå...så underbart å kul att träffa dem alla ;) Sen drog jag till Fanny på en snabbkaffe å sen äntligen hem ;) Fixade lite hemma å sen var det räkkväll hos mamma med marängsvisch som efterrätt så igår åt jag fan massor tror jag haha ;) Fanny kom hit sen å så drog vi en sväng till Hällabrottet...nyktra...inte så mkt folk så vi stannade inte länge. Den bästa lördagen på länge faktiskt <3

Idag sov jag länge å sen har jag tvättat å fixat. Var ute på en långpromenad förut med mamma, Pa å hundar ;) Har hållt på lite med Malins minnesbok idag oxå....alla bilder är nu inklistrade iaf men en del kvar att göra. Det känns skönt men det blev lite jobbigt där ett tag...saknar henne så otroligt mkt. Har så svårt att förstå att jag aldrig kommer att få träffa henne igen å se hennes fina ansikte å höra hennes underbara skratt.

Nu ska jag fixa lite för snart kommer Fanny å då blir det filmmys ;)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0