So much fun ;)

Reggae festen i Norrköping var skoj....det var trevligt folk å lite tokigheter blev det som vanligt haha....bla så fastnade jag med en gubbe.....han hade en kedja på sina byxor som fastnade i mina haha....jaja roligt var det iaf :) (Låter nog värre än det var haha) Jag klämde fingret på en person oxå haha...alltid är det nåt som händer ;)

I söndags så var man bra seg å vi sov ju kvar i Norrköping så när man kom hem i söndags så slappade jag mest.....gick faktiskt å vilade middag som jag aldrig annars gör men jag var så trött. Tänkte bara sova en timme men somnade om å sov över två timmar så det var svårt att sova på natten sen kan jag säga ;)

Igår så var det en riktigt rolig dag på jobbet med mkt skratt ;) Fixade lite efter jobbet med allt möjligt å på kvällen så buggade jag ;) Luftkonditioneringen fungerade inte där så det var att dansa i en bastu kan jag säga men det gick ändå haha ;)

Idag har jag jobbat å måste säga att jag trivs så himla bra...alltid så roligt på jobbet oxå ;) Har shoppat en del idag oxå...bla längdskidor....ska bli skoj....bra träning oxå ;) Ska fixa lite här hemma å sen försöka lägga mig tidigt idag...ingen bugg idag för min danspartner är sjuk...så har fått lite annat gjort istället ;)


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0