"Om du bara visste"

Hej igen :)

Det har inte hänt så mkt sen sist....har iaf rensat klart i min garderob...så skönt :) Gav bort en del kläder å slängde en del oxå...känns bra att andra kan få användning för dem. Det var nog bra att jag rensade lite för med tanke på hur mkt jag älskar att shoppa så har jag väl redan handlat igen de kläderna jag slängt ;) Måste säga att jag verkligen gillar den nya affären New Yorker...var där för första gången i torsdags å handlade för 1000kr ;) Snygga kläder blev det iaf.

Köpte en ny snygg bikini där å den invigde jag igår. Jag å Fanny var till ånnaboda å tog årets första dopp....inte så kallt men det hade ju kunna varit varmare ;) Nu är det iaf gjort.

Jag gillar ju att skriva en del å förr så skrev jag mkt dikter sen så har jag kommit av mig lite men igår skrev jag faktiskt en dikt...det var skönt å tycker den blev ganska bra faktiskt ;) Tänker lägga upp den här å vill gärna höra vad ni tycker om den :) Vet ni förresten om det finns någonstans som man kan lämna in dikter?

Denna helg har jag inte gjort så mkt...mest slappat :) Tog några kapten morgan i fredags...det var gott :) Ikväll går jag på min natt vecka....men först så ska syrran å hennes familj komma hit å fika lite....ska bli skoj :) Hoppas alla haft en toppen helg....Puss!

Här kommer dikten:

"Om du bara visste"

När jag möter din blick så vet jag inte åt vilket håll jag ska titta.
Mina knän ger vika och det bästa för mig vore att sitta.

Ditt leende gör mig svag och blyg,
jag tittar på dig en del i smyg.

Din kropp är välbyggd och har en fin bränna,
på den jag allt för ofta vill känna.

Min blyghet gör att det med dig är svårt att konversera,
men ändå skulle jag vilja göra det så mycket mera.

Jag hoppas att du mig ser
och en vacker dag kanske det blir lite mer.

Skriven av mig 12/6-11. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0