"Vänskapen är en gåva"

Hej på er! Igår var jag till min kusin Cicci å hälsade på...luncha ihop å pratade massor...så mysigt så ;) På kvällen var jag med mamma å Pa på nostalgiafton i Kumla....var väl helt ok ;) Sedan åt vi räkor å slappade framför tv:n.

Idag var jag till Nora å hälsade på min underbara vän Emma. Det är ju noradagarna så vi tog en sväng på stan å shoppade lite å lunchade å självklart åt vi noraglass oxå ;) Petra å hennes pappa kom förbi på hoj här hemma förut å tog en fika...trevligt :)
Ikväll blir det att grilla med mamma å dem å sen får jag se om jag gör något eller om jag bara är hemma å slappar ;)

Skrev precis en dikt till Fia efter att ha läst hennes blogg....lägger upp den här så kan ni läsa om ni vill ;)

Dikt: "Vänskapen är en gåva"

Inte ska du känna dig ensam och vara less på livet,
att jag finns här för dig är givet.

Vi kommer tillsammans gå igenom både sorgsna och glada stunder,
även om jag snart får kalla dig blunder.
Du varken ser eller förstår hur underbar du är
och det är många som håller dig kär.

Våran vänskap fick vi ifrån Malin som en gåva.
Jag kommer aldrig lämna dig, det kan jag lova.

Min kärlek till dig är stor och stark och kommer alltid att vara så,
det vet även hon där uppe i det blå!

Skriven av mig 9/7-11! <3<3<3
Älskar dig för alltid min lilla buske ;) <3

Tack Malin för den underbara gåvan <3 Saknar dig enormt <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad fin <3 verkligen vacker!

2011-07-09 @ 23:28:00
URL: http://dunderida.blogg.se/
Postat av: fia

jag har haft sånt himla tur hjärtat , älskar dig enormt <3 du vet då fan hur du ska få en knubbis att grina :P ;) . sÅ himla fint skrivet och TACK !!!! <3

2011-07-10 @ 00:35:35
URL: http://sofiasmirakel.blogg.se/
Postat av: fias mamma

Såå vackert gumman,ni är goa med varann o det tycker jag är så gött.Å visst är hon den finaste "tösen" min flicka.Är så stolt mor :D.skönt ni stöttar varandra i allt .kram på dej

2011-07-13 @ 07:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0