Till Egypten i höst ;)

Jajemen...jag å Fanny har bokat resa till Egypten i höst...ska bli så jävla nice ;) Jag struntar egentligen i vart vi åker...bara jag får komma utomlands en sväng å slappa ;) Vi frågade vart det var varmt någonstans å Egypten blev det. Det blir andra gången utomlands för Fanny tror jag å det blir första gången för mig att bara åka med en vän. Jag har alltid rest med mamma å mormor förut...var iväg utan dem en gång med skolan....ska bli skoj att åka själv nu men herregud så nervös jag är...speciellt när man ska åka hem igen....tänk om man går vilse å inte fattar vart man ska....på arlanda står ju allt på svenska så då fattar man ju....jaja det visar sig hur det går...vi kanske blir kvar där haha ;)

Längtar ihjäl mig iaf å har tjatat hål i huvudet på folk hela dagen om denna resa haha....humöret har varit på topp ;)
Resan är förresten 1 vecka å det är all inklusiv förstås....ska bli roligt att prova det oxå.....egen strand å 3km till centrum m.m :) :) :)

Var till minneslunden idag å hälsade på Malin....gav henne söta rosa blommor <3 Sa även dikten jag hade skrivit om henne. Det var ett tag sen jag var där nu så det kändes skönt att åka dit igen. Lite jobbigt är det ju men gud vilken frid man får i sig på något sätt....en underbar känsla faktiskt <3

Har tränat idag oxå...men gud så tungt det var att jogga...ingen kondition haha. Plockade lite smultron åt mamma i hennes land....så gullig man är ibland ;) Fanny har varit här på kaffe oxå ;) Snart blir det att lägga sig så man kommer upp imorn ;)

Puss!
mmm längtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0