Min älskade Penny <3

Hej hopp...vill inget speciellt direkt. Pratade med min bästa vän Penny i telefonen igår å gud vad jag saknar den kvinnan. Det var så länge sen vi hördes å vi är båda så dåliga på att höra av oss men det gör inte så mkt för vi är lika bra vänner ändå å varje gång vi hörs så är det precis som om vi pratade igår ;) Hon bor i Sthlm så blir inte att man ses så mkt tyvärr men jag ska åka å hälsa på henne när jag har semester...ska bli så jävla roligt. Saknar ju henne så mkt. Ska bli roligt att se henne å se hur tjock hon har blivit hihi....hon är gravid med en liten flicka Noemi som jag ska bli gudmor till....längtar ihjäl mig <3 Den här gången vill jag inte missa någonting.....har så dåligt samvete att jag missade allt sist. Penny var gravid förut å hade mkt komplikationer m.m.....det slutade med att hon födde en söt liten pojke Malcom som jag oxå var gudmor till...dock så föddes han för tidigt och han levde bara i 29 dagar :( Jag missade allt...såg aldrig Penny under graviditeten å hann aldrig träffa Malcom heller :( Så nu vill jag göra rätt för mig å vill vara med...visst jag fanns där för henne i telefonen men det är inte samma sak å hur jävla svårt ska det vara att röra på arslet å ta sig de ynkliga 20milen som är till henne....fan så lat man är ibland....men men nu är det bara att se framåt å glädjas åt lilla Noemi ;) Love you allways Penny...there is no one like you <3

Pratade nyss med min lilla buske Fia i telefonen...ska dit imorn å umgås lite.....ska bli så skoj....love it ;) <3

Var till marieberg förut å måste bara säga att jag älskar espresso house...fan vad gott kaffe de har ;) Mocha latte såklart...å med grädde på haha ;) Ni bara måste prova det ;)

Puss på er raringar <3
Love you forever my sister <3




Kommentarer
Postat av: fia

vackra damer :)

cant wait , snart är du här ;D <3

2011-07-06 @ 23:46:34
URL: http://sofiasmirakel.blogg.se/
Postat av: Din penny

Vad fint skrivet min älskade vän,känner mig hedrad haha.Älskar dig så jävla mycket och du är en sådan fantastisk och speciell vän.finns INGEN som kan ta din plats du kommer för alltid att vara min bästa vän.Love u deeply pusss pusss<3<3

2011-07-07 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0