Inte människa än ;)

Hej igen :) Midsommaren var bra.....var här hemma några stycken å åt å umgicks...partade lite å åkte runt till olka fester på kvällen :) Annars har det inte hänt så mkt sen sist jag skrev....jobbar å har kommit igång med träningen..så könt :) Nu går vi ner till 2 skift på jobbet några veckor så får se hur det går ;)

I fredags så var det pubkväll på jobbet å det var skoj men jag blev lite för full å det fick jag allt känna av igår kan jag säga...är fortfarande inte människa ;) Tur att man inte dricker så ofta....man får ju världens ångest när man varit så full :/ Lyckades iaf få lite roliga bilder från kvällen haha. Annars så har helgen varit lugn....varit på Jovelines söta dop idag (familjen fräsch haha)....var sedan till syrran en sväng å hälsade på mina söta små syskonbarn :) Det var länge sen nu känns det som å gud vad barn växer fort :) Syrran hade gjort om hemma oxå...riktigt snyggt blev det :)

Nä nu blir det att gå in till mamma på lite kaffe å mysa :) Hoppas alla haft en trevlig helg...Puss!

Pubkvällen :)

Från dopet idag...Fia med sin söta Joveline <3

Jag med lilla Joveline :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0