En pirrande känsla ;)

Ja just nu har jag bara en pirrande känsla...känner mig glad å typ förväntansfull.....dels för att det är helg nu å sen för jag träffade underbara Fia idag...alltid så skoj fast klockan alltid springer iväg...får nog kidnappa henne en hel dag någon gång...får aldrig nog av den kvinnan ;) <3

Sen så längtar jag så otroligt mkt tills jag har semester å äntligen ska åka å hälsa på the one and only Penny <3 Finns inga ord som kan beskriva vad den kvinnan betyder för mig å nu längtar jag så mkt så det pirrar i hela kroppen...helt sjuk haha ;) Fan måste bli ändring på det här med att ses...vi ses ju allt för sällan å man säger jämt att "vi måste ses mer"...när fan gör man någonting åt det då.....när det är för sent? Nä vet du vad...nu jävlar säger jag bara å ska jag dessutom bli gudmor så måste jag ju ta mitt ansvar å lära Noemi allt jag kan....å det tar ju tid haha ;) Åh gud vad jag längtar!!!!!!!!!! (Om ni inte redan fattat det) ;)

Till dig min älskade Penny: Don´t think about the problems, i´ll be here by your side forever. We will fight everything together....and we will fucking win ;) Love you allways <3

Nä nu ska jag sova lite för i helgen är det fullt upp...love it ;)

Förresten det finns en låt som jag verkligen har fastnat för....tycker den är så jävla fin. Trodde inte från början att jag skulle tycka det men blev förvånad haha ;) Det är The Gap Band-Yearning for your love...lyssna på den å se vad ni tycker ;) Jag lyssnar på den varje dag iaf haha.

Några bilder från midsommar/min födelsedag...lite sent jag vet ;)
Fick ju värsta frukosten hos Fanny ;)

Fick ett så himla fint halsband av Fanny när jag fyllde. På framsidan står
det "Vänner för evigt" å på baksidan står det "F&N"...Love it <3

Midsommar fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0