"Bara en dag till"

Idag har det varit konfermation för Julia hela dagen ;) Ska ut å gå med mamma å hundarna snart å sen hem till Fanny å kolla film ;)

Ibland saknar jag Malin så himla mycket <3
Skrev en dikt om henne idag....hoppas ni gillar den.

Dikt: "Bara en dag till"

Tänk om jag bara haft en dag till med dig,
då skulle jag berätta hur mycket du betydde för mig.

Skulle säga att jag älskar dig och ge dig så mycket kärlek,
att se dig igen skulle vara så härligt.

Bara en dag till att få se dig skratta,
att du var den som fick lämna oss har jag fortfarande så svårt att fatta.

Du var bara så genomgod hela du,
åh vad jag önskar att du vore här nu.

Jag älskar dig tingeling för alltid!

Skriven av mig 10/7-11 <3

Puss puss!
Saknaden är enorm <3

Idag på konfermationen :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

åååh det linnet fick hon av mig i födelsedagspresent :(

2011-07-10 @ 19:40:41
Postat av: Fias mamma

Vad duktig du är att skriva nicole...dikten var helt underbar! kramkram

2011-07-13 @ 07:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0