Bara minnena kvar nu!

Denna vecka har varit rätt lugn faktiskt kan man säga...jobbade bara mån-ons då jag haft "feber" å varit hemma torsdag å fredag. Har inte buggat något denna vecka heller.

På ett annat sätt så har det varit mkt denna vecka....mycket tankar å känslor. Det värsta är över nu iaf å det är skönt men nu kommer alltid minnena att vara kvar. Har iaf haft nära å kära som stöd å det betyder så himla mkt...vet inte hur jag skulle ha klarat det utan dem...jag älskar dem <3 En sak är säkert iaf...aldrig mer!!! Så nu kommer livet att bli lite annorlunda kan jag säga! Nu är det bara att försöka tänka på annat å leva vidare!

I helgen blir det lugnt...ska ha myskväll hos Fanny ikväll :)

Trevlig helg på er raringar...Puss <3
En ny kvinna:

Tack för att du finns å alltid ställer upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0