Mitt hem :)

Tänkte att det kanske är på tiden att visa hur jag bor numera för er som vill veta ;) Jag trivs iaf jättebra här å trivs på nya jobbet oxå....så skönt att lite har ordnat upp sig i livet å att man får vara självständig å göra någonting nytt för en gångs skull ;) Kommer lite bilder på min härliga bostad ;)

Igår så var det som sagt myskväll hos Fanny å det blev en ganska tidig kväll...skönt :) Idag har jag varit till marieberg en sväng med Hanna..trevligt som vanligt ;) Sen var jag till Fia å hälsade på lilla söta Joveline som blir en vecka imorn <3 Sen var jag till syrran å vi firade mormor lite ;) Sen var jag förbi Maria å Thomas som jag inte träffat på 100 år så det var skoj. Var sen till Gun å lämnade lite oriflame grejor ;) Sen åkte jag förbi klubben där pappa å dem hade jeep möte å hälsade på lite....nu är man äntligen hemma å ska bara slappa resten av kvällen ;)

Puss på er raringar <3

Har möblerat om lite sen dessa bilder togs men ser ungefär likadant ut ;)

Mitt vardagsrum/kök: Köket är då baren kan man säga haha ;)

Mitt badrum: (Får diska i handfatet) ;)

Min hall:

Övervåning/Garderob: Min lilla garderob i hörnet...lite skillnad mot mitt dressroom jag hade förut haha ;)

Även sovrum på övervåningen:

Kommentarer
Postat av: Björken

Nice :)

2011-04-03 @ 17:33:25
Postat av: Sofia

Fasen vad mysigt gullan :) !!

2011-04-03 @ 22:52:15
URL: http://sofiasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0